שאלות נפוצות

ישנם עסקים שאינם זקוקים לשירותיה של מנהלת משרד או מזכירה במשרה מלאה. מנגד ישנם עסקים שאין להם מקום פיזי להושיב מזכירה. יש סיבות רבות לכך שעסקים מבקשים שירות מזכירות במיקור חוץ ואנחנו כאן כדי לספק את השירות.

מנהלת משרד, מזכירה או עוזרת אישית – כל אלה הם שירותים אותם ביכולתנו לספק. ללא תשלום זכויות סוציאליות, מתנות לחגים או ציוד כמו שולחן, מחשב או כיסא. ללא אבטלה סמויה. שירותי אדמיניסטרציה יעניקו לכם זמן עבודה נטו שרק עליו תשלמו.

אנו מצוותים לכל עסק את האדם המתאים במדויק עבורו, כך שהוא יעמוד לצד העסק שלכם, יכיר אותו וירגיש בו נוח וגם אתכם. אנו מאמינים ששירות טוב מתחיל בהתאמה נכונה ואנחנו נציב לצידכם את האדם הנכון.

האמת? אנחנו גמישים! ניתן לעשות את זה מהמשרדים שלנו וניתן לעשות את זה גם מאצלכם ואפשר גם וגם. בואו נחשוב יחד מה הם הצרכים, האם יש חשיבות לנוכחות במשרד וכך נתאים לכם את השירות המדויק.

אתם מכירים את העסק שלכם ואנחנו מכירים את הצוות שלנו וזה שילוב מושלם על מנת למצוא את האדם הנכון לכם. לכן, הדבר הראשון שנעשה הוא לאפיין את הצרכים, להבין את הצרכים שלו כך שלבסוף נוכל לעשות את ההתאמה המדויקת.

השירותים שלנו ניתנים בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 9:00 – 17:00 . כמובן, שניתן לערוך התאמות על פי שעות הפעילות אצלכם בעסק.

נענה על זה בשלוש מילים: חיסכון, יעילות ואפקטיביות. שירותי משרד עם טאצ׳ אישי יחסכו לכם כסף רב (של תשלומים ברוטו לעובד), יהפכו את עבודת המזכירה ליעילה מאד (אין שיחות מסדרון באמצע היום) ובסופו של דבר יהיו הכי אפקטיביים שאפשר (אם זמן = כסף הרי שאתם מקבלים כאן מקסימום תמורה.)

התקשרו אלינו ויחד נבדוק אם גם לכם מתאים שירותי משרד בטאצ׳ אישי.

בשירותי משרד בטאצ׳ אישי, אותם אנו מעניקים, ישנה התחייבות למינימום 20 שעות חודשיות.