״אתם צריכים אדם מומחה לצידכם, שיהפוך לחלק מהחברה, שתוכלו להישען עליו ושיאפשר לכם להתפנות על מנת לצמוח״
מאיה בר, מנכ״לית
MY MAYA פועלת מזה מספר שנים בשוק העסקי עם עסקים מתחומי הי-טק, סטארט אפ, לואו-טק והתעשיות השונות.
אנו יודעים להתאים במדויק לכל עסק את האדם המתאים ביותר לביצוע משימות האדמיניסטרציה להן העסק זקוק ואנו עושים זאת בטאצ׳ אישי.
איך הכל התחיל?
כמו בכל התחלה, גם MY MAYA התחילה מאדם אחד – מאיה בר. הניסיון והידע הרב שצברה מאיה במהלך השנים בתחומי אדמיניסטרציה, בתפקידים המגוונים אותם ביצעה בחברות השונות שבהם עבדה, הם המאפשרים לה ולצוות MY MAYA, לנהל משרדים בחברות מתחומים שונים, בהצלחה רבה. אדמיניסטרציה, ניהול כספים, משאבי אנוש, ספקים ומדיה – בכל אלה צוות MY MAYA מתמחים.
למה אנחנו?
צוות MY MAYA מעניק מעטפת כוללת של שירותי משרד בטאצ׳ אישי המספק לעסק שלך יעילות, אפקטיביות, חיסכון כספי ובעיקר – שקט נפשי. הצוות המקצועי שלנו עובר הכשרות המעניקות לו יותר ידע בתחומי האדמיניסטרציה על מנת להכיר את המערכות והכלים החדשים בשוק לתפעול המשימות שלכם ביעילות רבה ככל הניתן.
הערכים שלנו
זמן שווה כסף, ולכן אנחנו לא נוטים לבזבז אותו. להיפך, אנחנו שומרים עליו מכל משמר עבורנו ועבור הלקוחות שלנו.
אנחנו אוהבים שנעים לנו. אנחנו אוהבים לעבוד במקומות שנעים לנו להיות בהם, מול אנשים נעימים. מצד שני, אנחנו אוהבים לעשות נעים גם למי שעובד איתנו.
יושר, הוא ערך עליון עבורנו. כשאנחנו נכנסים לעסק חשוב לנו שהעסק יהיה אמין וכך גם הצוות שלנו המתנהל מולו.
אם אתם בעלי עסק, קטן או בינוני אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ונבדוק יחד איזו חבילת שירותי אדמיניסטרציה מתאימה לעסק שלכם.