רוצה לייעל את הארגון שלך ולחסוך משאבים יקרים?

כשמדברים על ניהול זמן ומשאבים נכון של חברה או ארגון, אחד מהדברים שכדאי לשקול הוא שירותי משרד במיקור חוץ. לניהול משרד במיקור חוץ יש יתרונות משמעותיים שיכולים להזניק חברה או ארגון קדימה – חברות מצליחות רבות מיישמות את זה וזוכות לניהול משרד מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, הוזלה משמעותית בהוצאות ,שירות מהיר וממוקד, זמינות ושקט.

 

לא נבזבז זמן שהוא משאב יקר, קדימה ליתרונות:

  •  העסקת עובד/ת מלווה בהוצאות גדולות מרגע החיפוש והגיוס ועד לסיום ההכשרה. לקוחות My Maya נהנים ממנהלות משרד מנוסות אשר נכנסות במהירות לתפקיד ללא צורך בהכשרה ארוכה.
  •  העסקת עובדי חברה בשכר מובילה להוצאות מרובות כגון: מיסים, פנסיה ותהליכים מסורבלים במקרה של צורך בהפסקת העסקה. מנהלות המשרד של My Maya עובדות תחת הסכם חיצוני
    והן אינן מנהלות עם הארגון יחסי עובד מעביד. בנוסף על כך הן מוכשרות באופן מקצועי וספיציפי לניהול משרד בכיר בחברות וארגונים.
  • מיקוד מלא במשימות ונטו עבודה, אלו רק חלק מהערכים שעליהם הוקמה My Maya. אנחנו לא יוצאות לארוחות צהריים ארוכות, לא מחכות לקפה של 16:00 עם כולם במטבח, אנחנו באות נטו לעבוד ולבצע את המשימות שלנו ביעילות.
  • כחלק מהתייעלות ארגונית, חברות רבות היו מעידפות לצמצם את המשרות של עובדיהן. אך עם זאת, זוהי פעולה לא חוקית. ב My Maya מתאפשרת ללקוחותינו גמישות מלאה ובחירה מדויקת של סוג ואופי השירות, ואפילו לבחור האם מנהלת המשרד מגיעה למשרדי החברה או עובדת מהבית. מקסימום גמישות וחסכון במשאבים יקרים.

 

רוצה לבחון איתי איזה סגנון שירות מתאים לארגון שלך?
זה הזמן לפנות אליי במייל, ווטסאפ או שיחת טלפון.